Vrijwilligers

VENÉCO VELO Handbal is een bloeiende vereniging waar sport en plezier hand in hand gaan. Met 450 spelende leden zijn we één van de grootste handbalverenigingen van Nederland. Een veilige sportomgeving, een goede sfeer en teamspirit zijn belangrijke pijlers voor onze breedtesport. In de topsport willen we in nabije toekomst met onze damesselectie promoveren naar de eredivisie.

Om alles in goede banen te leiden hebben wij vele handen nodig. Handen van vrijwilligers die zich in willen zetten zodat onze leden kunnen handballen. We hebben een grote diversiteit aan taken, van 1 keer per jaar iets doen tot (bijna) dagelijks. Alle hulp is welkom en je hoeft echt geen handballer te zijn (geweest). Opa’s, oma’s, vrienden, kennissen, jong of oud, groot of klein, iedereen die de handbalsport een warm hart toedraagt verwelkomen wij graag als vrijwilliger.

Op dit moment zoeken wij vrijwilligers voor onderstaande vacatures.

Zit er niets bij wat je aanspreekt maar wil jij je wel graag inzetten voor onze vereniging? Laat het ons weten! Stuur een email! Samen kijken we dan hoe we jouw inzet vorm kunnen geven.