Webdesigner

Wat zoeken wij?

Een Webdesigner voor onze eigen site.

Iemand binnen de vereniging die het kan en leuk vindt om onze site te bouwen(herbouwen) en deze optimaal te laten functioneren en van de juiste informatie te voorzien.

Als Webdesigner is het jouw uitdaging om de doelen en wensen van Velohandbal goed te vertalen naar een visueel aantrekkelijke en goed werkende website.

Wie ben jij?

Je hebt een verenigingshart en wat tijd over om in je eigen tijd de site te (her)bouwen en vervolgens of zelf de site bij te houden met actuele informatie of om dit zo te bouwen zodat dit voor anderen simpel te voeden en bij te houden is.

Je begrijpt dus wat er nodig is om een website te laten werken als marketingtool. Je kunt je inleven in de websitebezoekers van Velohandbal.

Daarnaast:

• heb je passie voor ontwerp en ervaring als webdesigner (of grafisch vormgever).
  • beschik je over goede communicatieve vaardigheden dit omdat er in het begin met alle afdelingen binnen Velo handbal goed gecommuniceerd dient te worden.
  • heb je er zin in om van de huidige wat gedateerde site van Velo handbal de leukste actueelste en meest informatieve en duidelijkste site van handballend Nederland te willen maken….

dan zoeken we jou!!

Heb je er zin in en kan je het, neem even contact op met Theo Holierhoek 06-15465554