Medewerker wedstrijdsecretariaat

Het wedstrijdsecretariaat heeft op dit moment maar één medewerker. Dit is echt te weinig om 2 hele belangrijke redenen:

1. Het is gewoon te veel werk om door 1 persoon te worden gedaan
  2. In geval van afwezigheid of niet beschikbaar zijn, is er niemand die de taken over kan nemen.

Dit maakt onze vereniging kwetsbaar want zonder de inzet van het wedstrijdsecretariaat kunnen er geen wedstrijden gespeeld worden.

Daarom zijn wij PER DIRECT op zoek naar een

Medewerker wedstrijdsecretariaat

Wat ga je doen?
Een opsomming van de taken die onder de verantwoordelijkheid van het wedstrijdsecretariaat vallen:

• Alle buiten- en binnenwedstrijden plannen in het NHV-programma Sportlink.
  • Regelen zaalhuur voor trainingen en wedstrijden.
  • Standen doorgeven in de app van de thuiswedstrijden F-jeugd
  • Standen doorgeven van thuiswedstrijden als de scheidsrechter dat niet zelf kan.
  • Bij verzetten of afgelasten van wedstrijden contact leggen met andere verenigingen en wijzigingen doorvoeren in Sportlink en doorgeven aan SEA.
  • Regelen van wedstrijdkaartjes voor de scheidsrechters
  • Zaalhuur doorgeven aan SEA

Benodigde tijd
In het seizoen ongeveer een uur per week. In de voorbereiding voor het binnen- en buitenseizoen heb je meer tijd nodig om alle wedstrijden in te plannen.

Jouw kwaliteiten

• Secuur, zorgvuldig en gestructureerd werken
  • Oog voor details
  • Pro-actief

Bevoegdheden
n.v.t.

Plaats in de organisatie
Je maakt deel uit van het wedstrijdsecretariaat.
Je rapporteert rechtstreeks aan het bestuur van VENECO VELO Handbal.

Interesse?
Wil jij het wedstrijdsecretariaat komen versterken of heb jij vragen over deze vacature?
Neem dan contact op met Patricia de Groot, telefoonnummer 06 – 10 72 82 48 of mail naar wedstrijdsecretariaat@hvvelo.nl
Patricia bemant nu het wedstrijdsecretariaat en met haar ga je ook samenwerken in deze functie.