Kabouterhandbal

Kabouterhandbal bij VENÉCO VELO in Wateringen, daar zijn we trots op!

Is uw zoon of dochter 4 of 5 jaar en wil hij of zij graag komen spelen?
Vanaf april kan uw kind bij VENÉCO VELO spelenderwijs kennismaken met handbal.
Speciaal voor deze leeftijdscategorie is er een breed bewegingsaanbod waarbij mikken, rollen, rennen, springen, balgevoel en samen spelen op het programma staat. Kinderen ontwikkelen zich hierdoor op motorisch en sociaal emotioneel gebied

Lid worden Kabouterhandbal

Kabouterhandbal is voor jongens en meisjes van 4 en 5 jaar. Momenteel is er binnen de vereniging plaats voor een groep van 25 kinderen.
De Kabouters trainen 1 keer per week, op dinsdag van 16:00 uur tot 17:00 uur. Afhankelijk van het moment in het seizoen wordt er binnen of buiten getraind. Er wordt niet getraind in de schoolvakanties.
Wil je proberen of Kabouterhandbal iets voor jouw zoon of dochter is? Dan kan je hem of haar, onder vermelding van de contactgegevens, opgeven voor een proeftraining via kabouters@hvvelo.nl. De coördinator neemt dan contact op om een afspraak te maken.

Wil jouw kind lid worden, schrijf hem/haar dan in via het inschrijfformulier op de website. Kies bij het invullen van het formulier voor “niet spelend lid”.

Kosten Kabouterhandbal:

Voor een heel seizoen zijn de kosten € 90,00.
Er zijn gedurende het seizoen 3 instroom momenten; Bij de start van het seizoen, na de kerstvakantie en in april bij de start van het buitenseizoen. De contributie is afhankelijk van het instroommoment.

Doorstroming naar de F-jeugd:

Inschrijven voor kabouter handbal staat helemaal los van de doorstroming naar de F-jeugd.
Wordt jouw kind 6 jaar en wil hij/zij door met handballen dan moet hij/zij in het jaar dat hij/zij 6 wordt opnieuw ingeschreven worden via het inschrijfformulier. Jouw kind wordt dan “spelend lid”.
Plaatsing in F-jeugd is op volgorde van aanmelding bij de ledenadministratie.
Omdat er een wachtlijst is voor de F-jeugd, kan het zijn dat jouw kind niet gelijk kan beginnen en pas in het nieuwe seizoen echt kan doorstromen. Tot die tijd kan jouw zoon/dochter natuurlijk wel met de kabouters mee blijven trainen.