Coördinator bar- en keukendienst

De kantine van VELO is elke dag geopend. Om alles in goede banen te leiden is er een schema welke vereniging binnen VELO op welke dag de bar en/of keuken moet bemannen. De handbal bemant op dinsdagavond de bar en op zaterdagochtend, middag en avond bar en keuken.

De coördinator regelt de bezetting van de bar- en keukenbezetting voor de aan de handbal toegekende diensten. De diensten worden gedaan door vrijwilligers die zich hebben aangemeld als bar- en keukenmedewerker, recreanten en ouders/verzorgers van de jeugdteams. Er is een groepsapp met vrijwilligers en recreanten. De communicatie voor de diensten die aan de jeugdteams worden toegedeeld loopt via de jeugd-coördinatoren.

Tijdsbesteding

• 2x per jaar wordt het overall schema gedeeld met de coördinatoren de andere verenigingen. De coördinator werkt het schema voor de handbal verder uit en deelt het schema in de groepsapp en met de jeugdcoördinatoren. De vrijwilligers en recreanten kunnen inschrijven op de diensten.
  • 1-2x per jaar overleg met de met de coördinatoren de andere verenigingen
  • Wekelijks reminders sturen

Om deze functie goed te kunnen invullen is het handig om contacten binnen de vereniging te hebben.

Heb je er zin in en kan je het, neem dan contact op met verenigingstaken@hvvelo.nl.