Coördinator D-jeugd

VENECO VELO Handbal is een vereniging met een groot aantal jeugdteams. Om alles in goede banen te leiden heeft elke leeftijdscategorie een coördinator. Hij of zij vervult de brugfunctie tussen de ouders en spelers van de teams en de trainers, coaches en begeleiders. De D-jeugd bestaat voor aankomend seizoen uit 8 teams en hiervoor zijn wij op zoek naar een:

Coördinator D-jeugd

Wat ga je doen?

• Je informeert ouders en spelers over zaken op organisatorisch en sociaal vlak.
  • Je denkt mee over de invulling van trainers en coaches en bij het opstellen van de teamindelingen.
  • 1x per maand heb je een vergadering met de andere coördinatoren.
  • Je komt af en toe bij de trainingen of wedstrijden kijken.
  • Je organiseert 3x per jaar een bijeenkomst met het kader van de D (trainers en coaches)
  • Je beheert de mailbox van djeugd@hvvelo.nl

Benodigde tijd
Gedurende het seizoen, kost het je ongeveer een uur tijd per week, “calamiteiten” uitgezonderd.
Aan het begin en einde van het seizoen is de tijdsbelasting hoger.

Jouw kwaliteiten

• Communicatief sterk
  • Sociaal vaardig
  • Betrokken
  • Luisterend oor
  • Organisatietalent

Bevoegdheden
n.v.t.

Plaats in de organisatie
Je maakt deel uit van het team van coördinatoren.
Het Coördinatoren Team rapporteert aan het bestuur van VENECO VELO Handbal

Interesse?
Ben jij de Coördinator D-jeugd die wij zoeken of heb jij vragen over deze vacature?
Neem dan contact op met Hanneke Groothuizen, voorzitter van de CT.
Zij is telefonisch bereikbaar op 06 11768348, afwezig van 17 juli t/m 7 augustus.