Redacteur VELO-nieuws

Het VELO-nieuws is het officiële communicatiemiddel van de vereniging. Het wordt elke week met veel enthousiasme gemaakt en met nog meer enthousiasme ontvangen.
In het VELO-nieuws vind je de wedstrijdaankondigingen, agenda en nieuwsberichten. Ook staan er de berichten in die in de voorgaande week op social media zijn gepubliceerd zodat de mensen die geen social media gebruiken, toch op de hoogte blijven.

Omdat het VELO-nieuws niet vanzelf tot stand komt, zijn wij op zoek naar minimaal twee

Redacteuren voor het VELO-nieuws

Wat ga je doen?

• De informatie die via de e-mail binnenkomt verwerken in het VELO-nieuws
  • Up-to-date houden van de agenda
  • Overnemen van de social media berichten
  • Zelf een stukje tekst schrijven op basis van een vraag of ontvangen informatie
  • Wekelijks VELO-nieuws opmaken in Canva

Benodigde tijd

Het VELO-nieuws verschijnt elke week. Het is aan de redacteuren zelf om te bepalen of ze per toerbeurt het VELO-nieuws maken of dat ze het gezamenlijk doen. Maak je het in je eentje, houd dan rekening met 2 tot 3 uur per editie – mede afhankelijk van hoeveel informatie verwerkt moet worden.

Jouw kwaliteiten

• Communicatief sterk
  • Gevoel voor taal
  • Creatief
  • Geduldig

Bevoegdheden
n.v.t.

Plaats in de organisatie
Je maakt deel uit van de commissie Communicatie
De commissie Communicatie rapporteert aan het bestuur van VENECO VELO Handbal

Interesse?
Ben jij een van de redacteuren die wij zoeken of heb jij vragen over deze vacature?
Neem dan contact op met Mariska Booda, lid van de commissie Communicatie.
Zij is telefonisch bereikbaar op +31 6 51 21 85 41 of mail naar communicatie@hvvelo.nl