Bedreven planners voor de scheidsrechterscommissie

75 teams in de zaal- en veldcompetitie. Die allemaal een scheidsrechter nodig hebben om hun thuiswedstrijden te kunnen spelen. En dat is niet één wedstrijd maar dat zijn per team soms wel 10 of 11 wedstrijden. In een heel jaar meer dan 750 wedstrijden waarvoor een scheidsrechter ingedeeld moet worden. Een flinke klus, elke keer weer. Daarom zijn wij op zoek naar bedreven planners die niet bang zijn voor een flinke uitdaging en daarbij het overzicht weten te bewaren.

Voor het aankomende seizoen zijn we op zoek naar drie

Bedreven planners voor de scheidsrechterscommissie

Wat ga je doen?

• Verhinderingen van de scheidsrechters inventariseren
  • Inplannen van scheidsrechters voor de thuiswedstrijden
  • Scheidsrechters op de hoogte brengen op welke wedstrijd zij zijn ingedeeld en een herinnering sturen in de week voorafgaand aan de wedstrijd
  • Onderlinge wisselingen doorvoeren in het systeem
  • Planning invoeren in Sportlink

Benodigde tijd
Voor de aanvang van de competitie meerdere uren per week om alle voorbereidingen te doen. Tijdens het seizoen bij toerbeurt de vervangingen en wijzigingen monitoren en verwerken.

Jouw kwaliteiten

• Besluitvaardig
  • Communicatief
  • Doorzetter
  • Zeer nauwkeurig werken
  • Administratieve ervaring

Bevoegdheden

n.v.t.

Plaats in de organisatie
Je maakt deel uit van de scheidsrechterscommissie.
De scheidsrechterscommissie rapporteert aan het bestuur van VENECO VELO Handbal

Interesse?
Ben jij die bedreven planner die wij zoeken of heb je hier vragen over? Neem dan contact op met Janny van Ommen. Zij is bereikbaar op 06 – 28394602 of mail naar scheidsrechters@hvvelo.nl