Administratieve ondersteuning scheidsrechterscommissie

 

Meer dan 750 handbalwedstrijden waarvoor alles geregeld moet worden. Niet alleen de scheidsrechters, maar ook datgene wat zij nodig hebben zoals kleding, fluitjes en kaarten. Rondom de wedstrijden moeten ook de kleedkamers en de schoonmaak daarvan geregeld zijn. Dat gaat niet vanzelf en daarom zijn wij voor aankomend seizoen op zoek naar twee mensen voor de

 

Administratieve ondersteuning voor de scheidsrechterscommissie

 

Wat ga je doen?

  • In overleg cursussen inplannen voor nieuwe scheidsrechters
  • Uitleveren shirt / fluitje / kaarten nieuwe scheidsrechters
  • Innemen shirt / fluitje / kaarten scheidsrechters die stoppen
  • Bijhouden voorraad shirts / fluitjes / kaarten
  • ondersteunen van de planning bij het invoeren in Sportlink
  • Bord beheerder invullen thuiswedstrijden i.v.m. kleedkamerindeling
  • Doorgeven thuiswedstrijden aan beheerder i.v.m. de schoonmaak
  • Presentjes regelen voor de week van de scheidsrechter

 

Benodigde tijd
Aan het begin van het seizoen een aantal uren om op te starten, daarna wekelijks een uurtje om eventuele wijzigingen door te verwerken en te communiceren.

 

Jouw kwaliteiten

  • Communicatief
  • Nauwkeurig werken
  • Administratieve ervaring
  • Pro-actief

 

Bevoegdheden
n.v.t.

 

Plaats in de organisatie
Je maakt deel uit van de scheidsrechterscommissie.
De scheidsrechterscommissie rapporteert aan het bestuur van VENECO VELO Handbal

 

Interesse?
Ben jij die scheidsrechterbegeleider die wij zoeken of heb je hier vragen over? Neem dan contact op met Janny van Ommen. Zij is bereikbaar op 06 – 28394602 of mail naar scheidsrechters@hvvelo.nl